Nepaisant sąnaudų spaudimo ir tiekimo grandinės sutrikimų, mažmeninės prekybos pramonė šiais metais išliko stipri dėl stabilių vartotojų išlaidų. Nepaisant nuolatinės didelės infliacijos ir FED palūkanų normų didinimo, rugsėjo mėnesį vartotojų išlaidos nepakito. Be to, palyginti su praėjusių metų laikotarpiu, mažmeninė prekyba padidėjo 8,2 %.
Tikimasi, kad, nepaisant didėjančios recesijos baimės, mažmeninės prekybos rezultatai bus stabilūs dėl elektroninės prekybos plėtros ir didesnių diskrecinių pajamų įkaitusioje darbo rinkoje. Tikimasi, kad pasaulinė drabužių rinka iki 2026 m. augs 6,1 % ir pasieks 768,26 mlrd. JAV dolerių.
Atsižvelgiant į šias aplinkybes, verta atkreipti dėmesį į iš esmės stiprias mažmeninės prekybos akcijas: The Buckle, Inc. (BKE), Movado Group, Inc. (MOV) ir J.Jill Inc. (JILL).
The Buckle, Inc. (BKE)
BKE veikia kaip mažmeninės prekybos įmonė, prekiaujanti laisvalaikio drabužiais, avalyne ir aksesuarais jauniems vyrams ir moterims. Ji prekiauja firminiais laisvalaikio drabužiais ir privačių prekės ženklų prekėmis, kurias, be kita ko, sudaro „BKE”, „Buckle Black”, „Salvage” ir „Red by BKE”.
2022 m. liepos 30 d. pasibaigusio antrojo fiskalinio ketvirčio BKE pardavimai, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo 2,3 % – iki 301,98 mln. BKE bendrasis pelnas, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, padidėjo 2,3 % ir siekė 145,37 mln. dolerių. Be to, jos bendras turtas padidėjo 3,6 % iki 809,06 mln. dolerių, palyginti su 2022 m. sausio 29 d. pasibaigusių finansinių metų bendru 780,88 mln. dolerių turtu.

BKE sutarimu apskaičiuotos 332,50 mln. JAV dolerių pajamos 2022 m. spalio 31 d. pasibaigusį ketvirtį rodo 4,1 % padidėjimą per metus. Tikimasi, kad jos 2024 fiskalinių metų pelnas, per metus padidės 6,8 % – iki 5,44 JAV dolerio.
Bendrovė pasižymi pagirtinu netikėtumų dėl pelno istorijos rodikliu – kiekvieną iš keturių paskutinių ketvirčių ji viršijo konsensuso EPS įverčius. Per pastaruosius tris mėnesius akcijos pabrango 18,2 % ir paskutinę prekybos sesiją baigė ties 34,81 JAV dolerio riba.
Movado Group, Inc. (MOV)
MOV kuria, tiekia, parduoda ir platina laikrodžius visame pasaulyje. Mažmeninės prekybos bendrovė veikia dviejuose segmentuose: „Laikrodžių ir aksesuarų prekės ženklai” ir „Įmonės parduotuvės”. Ji siūlo savo laikrodžius su „Movado”, „Concord”, „Ebel”, „Olivia Burton” ir MVMT prekių ženklais, taip pat su licencijuotais prekių ženklais, tokiais kaip „Coach”, „Tommy Hilfiger”, „HUGO BOSS”, „Lacoste”, „Calvin Klein” ir „Scuderia Ferrari”.
2022 m. gegužės 25 d. MOV paskelbė savo 2022 m. įmonių atsakomybės ataskaitą. Ataskaitoje išsamiai aprašoma MOV įmonių atsakomybės programos raida ir skelbiamas 2025 m. planas „Make Time”. Efraimas Grinbergas, bendrovės pirmininkas ir generalinis direktorius, sakė: „Pagrindinis mūsų tikslas, išdėstytas ataskaitoje, – suteikti darbuotojams galimybę skirti laiko ilgalaikiams ESG patobulinimams, kurie galiausiai sustiprins „Movado Group” bendruomenę ir prekės ženklą.”
2022 m. liepos 31 d. pasibaigusio antrojo fiskalinio ketvirčio MOV grynieji pardavimai, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 5,1 proc. iki 182,80 mln. dolerių. Bendrovės bendrasis pelnas per metus padidėjo 8,6 % iki 106,92 mln. dolerių.

Be to, jos grynosios pajamos per metus išaugo 22,4 %, iki 24,57 mln. dolerių. Pelnas, neatsižvelgiant į GAP, siekė 1,07 JAV dolerio, t. y. per metus padidėjo 25,9 %.
MOV sutarimu apskaičiuotos 225,60 mln. JAV dolerių pajamos 2022 m. spalio 31 d. pasibaigusį ketvirtį, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo 3,6 %. Tikimasi, kad 2023 m. fiskalinių metų pelnas per metus padidės 7,4 % – iki 4,23 JAV dolerio.
Bendrovė pasižymi pagirtinu netikėtu pelnu, nes kiekvieną iš keturių paskutinių ketvirčių viršijo konsensuso EPS prognozę. Per pastarąjį mėnesį akcijos pabrango 1,4 % ir paskutinę prekybos sesiją baigė ties 30,40 JAV dolerio riba.
„J.Jill, Inc.” (JILL)
„JILL” veikia kaip daugiakanalė moteriškų drabužių mažmenininkė, prekiaujanti „J.Jill” prekės ženklu Jungtinėse Valstijose. Bendrovė siūlo megztus ir austus viršutinius ir apatinius drabužius, sukneles, megztinius, viršutinius drabužius, avalynę ir aksesuarus, įskaitant šalikus, papuošalus ir kojines.
2022 m. rugpjūčio 4 d. „JILL” pristatė „Welcome Everybody” – naują apsipirkimo patirtį internete ir parduotuvėse, kuria švenčiamas visų moterų visavertiškumas ir pažymimas permainingas prekės ženklo evoliucijos momentas. JILL generalinė direktorė ir prezidentė Claire Spofford mano, kad ši įmonė galėtų modernizuoti įmonės vertės pasiūlymą, supažindinti naujas klientes su aktualiais ir patraukliais produktais ir informuoti apie tai, ką ji siūlo.

2022 m. liepos 30 d. pasibaigusio antrojo ketvirčio JILL grynieji pardavimai, palyginti su praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo nežymiai – iki 160,34 mln. dolerių. Bendrovės bendrasis pelnas per metus padidėjo 2,8 proc. iki 112,47 mln. dolerių. Be to, jos pakoreguotas EBITDA per metus padidėjo 8,8 % iki 35,57 mln. dolerių.
Analitikai tikisi, kad JILL pelnas ir pajamos 2023 finansiniais metais per metus padidės 26,8 % ir 4 %, atitinkamai iki 2,70 JAV dolerio ir 608,80 mln. dolerių. JILL turi įspūdingą pelno netikėtumų istoriją – tris iš keturių paskutinių ketvirčių viršijo konsensuso EPS įverčius. Per pastaruosius devynis mėnesius akcijos pabrango 30 % ir paskutinę prekybos sesiją baigė ties 19,92 JAV dolerio riba.
Į šias mažmeninės prekybos ar kitų įmonių akcijas galite investuoti Lietuvoje veiklą vykdančioje ir Lietuvos Banko išduotą licenciją turinčioje Freedom24 platformoje. Užsiregistravus per šią nuorodą ir įvykdžius sąlygas gausite nemokamą akciją dovanų!
Primename, kad tai nėra finansinis patarimas ar pasiūlymas ir visi sprendimai turi būti priimami asmeniškai arba pasitarus su finansų konsultantu.