„Google” pristato naujus „Pixel 7” išmaniuosius telefonus ir pirmąjį „Pixel” išmanųjį laikrodį

Ketvirtadienį „Google” pristatė naują išmaniųjų telefonų liniją „Pixel 7” ir pirmąjį „Pixel” išmanųjį laikrodį, kuriame įdiegtos antrinės įmonės „Fitbit” stebėjimo ir sveikatos funkcijos.

Niujorke vykusiame spaudos renginyje „Google” parodė naujus „Pixel 7” ir „Pixel 7 Pro” įrenginius, kurie iš esmės atrodo taip pat, kaip ir praėjusiais metais, tačiau turi naujas kameros funkcijas, patobulintą ekraną ir akumuliatorių bei atnaujintą „Google Tensor” procesorių.

Nors daugelis atnaujinimų yra kartotiniai, ši linija greičiausiai patiks technologijų entuziastams, norintiems naujausios „Android” versijos ir alternatyvos „Apple” ar „Samsung” išmaniesiems telefonams, taip pat tiems, kurie jau kelerius metus neatnaujino savo „Pixel” įrenginio.

6,3 colio „Pixel 7” turi stiklinę nugarėlę, aliumininį rėmelį ir aptakią juostelę nugaroje su juodomis išpjovomis kameros sistemai. Jo visada įjungtame OLED ekrane galima greitai patikrinti valdiklius, kurie išryškina naudingą informaciją, pavyzdžiui, informaciją apie bagažo atsiėmimą oro uoste arba apie tai, kada atkeliauja siuntiniai (ne taip, kaip tai neseniai buvo galima padaryti naujajame „iPhone 14” linijoje su užrakinimo ekranu).

Google Pixel 7 telefonai
Pixel 7 telefonai

„Google” teigė, kad „Pixel 7” ekranas dabar yra 25 % ryškesnis, kad būtų geriau matomas patalpose, o įrenginys gali veikti visą dieną vienu įkrovimu (arba 72 valandas, kai įjungtas ekstremalus akumuliatoriaus taupymo režimas). Jis yra trijų spalvų – obsidiano, sniego ir citrinžolės – ir kainuoja nuo 599 JAV dolerių, arba 200 dolerių mažiau nei bazinis „iPhone 14” su tokia pačia atmintimi.

„Norime, kad žmonės išbandytų „Pixel 7″ IR nepaisant to, kad šios pakopos telefonų kaina paprastai prasideda nuo 799 JAV dolerių, mes pradedame nuo 599 JAV dolerių”, – renginio metu scenoje sakė „Google” produktų valdymo viceprezidentas Brianas Rakowskis.

Didesniame 6,7 colių „Pixel Pro”, kuris yra matinės aliuminio apdailos, yra visada įjungtas ekranas, tokia pat ilgai veikianti baterija kaip ir „Pixel 7” ir nauja trigubos galinės kameros sistema, kurią sudaro 5 kartus teleobjektyvas, 30 kartų priartinantis itin didelės skiriamosios gebos objektyvas ir patobulintas ultraplačiakampis objektyvas. Ultraplataus nuotolio objektyvas turi automatinio fokusavimo galimybes, kurios palaiko naujas funkcijas, įskaitant makro fokusavimą, kuris fiksuoja smulkias detales.

Abiejuose modeliuose veikia naujasis „Google” procesorius „Tensor G2„, kuris užtikrina įrenginio mašininio mokymosi ir kalbos atpažinimo galimybes bei kelias kameros funkcijas. Pavyzdžiui, naudojant funkciją „Night Sight”, fotoaparatas dabar nuotraukas apdoroja dvigubai greičiau. Ši technologija taip pat skatina „Cinematic Blur” – naują dramatišką vaizdo įrašų suliejimo efektą.

Nauja prieinamumo funkcija „Guided Frame” padeda regos negalią turintiems naudotojams daryti geresnes asmenukes, balsu nurodant jiems judinti prietaisą tam tikromis kryptimis. „Google” taip pat pranešė apie skambučių atnaujinimus, įskaitant fono triukšmo mažinimą ir galimybę transkribuoti garso žinutes į tekstinius pranešimus.

„Pro” modelio, kuris yra obsidiano, sniego ir lazdyno spalvos, kaina prasideda nuo 899 JAV dolerių. Išankstiniai abiejų modelių užsakymai prasideda ketvirtadienį, o įrenginiai prekyboje pasirodys ketvirtadienį, spalio 13 d.

„Google Pixel” linija tebėra nišinis produktas. Jos užimama pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos dalis niekada neviršijo 1 proc. per metus, rodo „IDC Research” duomenys. Be to, „Google” riboja pardavimus tik keliose šalyse, todėl mažos apimties išlaikymas buvo strategiškai svarbus, nes „Google” išlieka daugiausia programinės įrangos kompanija, kurioje daug partnerių naudoja „Android”. (Tačiau „Google” teigė, kad „Pixel 7” linija bus pradėta pardavinėti septyniose naujose šalyse, įskaitant Indiją, Daniją, Švediją ir Nyderlandus.)

Šiais „Pixel” atnaujinimais „Google” greičiausiai neatims daug rinkos dalies iš „Apple”, nes „iPhone” savininkai yra žinomi kaip lojalūs prekės ženklui. Tačiau kiti „Android” išmaniųjų telefonų gamintojai, pavyzdžiui, „Samsung” ar mažesni Kinijos gamintojai, gali pajusti spaudimą dėl vartotojų susidomėjimo „Google” įranga, teigia „CC Insight” analitikas Benas Vudas (Ben Wood). „Tačiau atsižvelgiant į laipsniškus atnaujinimus, gali būti, kad susidomėjimas bus mažesnis nei anksčiau”, – sakė jis.

Renginio metu „Google” taip pat atskleidė dar vieną išankstinį būsimos „Pixel” planšetės, kurioje bus įdiegtas procesorius „Tensor G2” ir kuri turėtų pasirodyti 2023 m., vaizdą.

Tačiau viena iš sričių, kurioje „Google” šiemet gali padaryti didesnę įtaką, yra „Pixel” laikrodžio pristatymas. Tai pirmasis „Google” dėvimasis įrenginys, kuris išnaudoja „Fitbit” stipriąsias puses sveikatos, fitneso ir sveikatingumo srityse nuo praėjusių metų pradžios, kai už 2,1 mlrd. dolerių įsigijo išmaniųjų laikrodžių bendrovę. Iki šiol „Google” tylėjo apie tai, kaip „Fitbit” prekės ženklas bus integruotas į jos „Wear OS” programinę įrangą.

Google Pixel išmanieji laikrodžiai
Pixel išmanieji laikrodžiai

Naujajame 41 mm „Google Pixel Watch” laikrodyje yra apvalus, kupolo formos „Gorilla Glass” ekranas, atsparus įbrėžimams ir vandeniui. Žadama, kad jo baterija veiks iki 24 valandų ir jis suderinamas su „Android 8” ir naujesniais įrenginiais. Sukurtas su „Fitbit” stebėjimo galimybėmis, „Pixel Watch” gali stebėti naudotojo širdies ritmą ir miego kokybę, siūlo 40 treniruočių režimų ir laikui bėgant mokosi naudotojo elgesio.

Prietaisas taip pat padeda atlikti SOS pagalbos iškvietimą ir palaiko keletą „Google” paslaugų, įskaitant „Google” piniginę, „Gmail” ir kalendoriaus atnaujinimus, taip pat žinučių siuntimą ir pokalbius 4G ryšiu. „Pixel Watch” yra juodos, auksinės ir sidabrinės spalvos. Jis kainuos 349 JAV dolerius už „Bluetooth” ir 399 JAV dolerius už 4G LTE.

„Pixel Watch” nekelia jokios grėsmės „Apple Watch” laikrodžiui, tačiau jis atlieka svarbų vaidmenį didinant „Android” išmaniųjų telefonų savininkų informuotumą apie išmaniuosius laikrodžius”, – sakė Woodas. „Atsižvelgiant į „Apple Watch” sėkmę, „Android” segmente turi būti didesnė išmaniųjų laikrodžių rinka, o kartu su „Samsung Galaxy Watch” naujasis „Pixel Watch” turėtų būti pagrindinis augimo variklis.”

Tačiau gali prireikti kelių kartų, kad „Pixel Watch” pasivytų „Apple Watch” laikrodį naudojimo patogumo požiūriu, nes „Apple” išmanusis laikrodis jau devintą kartą kartojamas. Tačiau kartu su „Fitbit” įsigijimu ir „Wear OS” sukūrimu bendradarbiaujant su „Samsung” „Google” rodo didesnį įsipareigojimą išmaniųjų laikrodžių rinkai ir galbūt tikisi, kad pagaliau tam atėjo tinkamas laikas.

Susiję straipsniai

Naujienos