„Hempacco” skelbia, kad 2022 m. pirmojo pusmečio pajamos išaugo 486%

„Hempacco Co., Inc.” (HPCO) – kanapių rūkomųjų gaminių bendrovė, orientuota į beveik 1 trilijono JAV dolerių vertės tabako pramonės „Disrupting Tobacco™” su kanapių cigaretėmis, rūkomuoju popieriumi ir nikotino turinčių tabako gaminių alternatyvomis.

Bendrovė šiandien paskelbė, kad pajamos per šešis mėnesius, pasibaigusius 2022 m. birželio 30 d. padidėjo maždaug 486 % ir sudarė maždaug 2,8 mln. dolerių.

„Mūsų geri 2022 m. pirmojo pusmečio rezultatai liudija mūsų pirmaujančias partnerystes ir bendradarbiavimą pramonėje bei mūsų komandos atsidavimą greitai ir efektyviai plėsti veiklą”, – sakė Sandro Piancone, vienas iš „Hempacco” įkūrėjų ir generalinis direktorius.

„Antrąjį šių metų ketvirtį pajamos augo sparčiau ir palyginti su pirmojo ketvirčio pajamomis, padidėjo maždaug 93 %, o bendroji veiklos marža padidėjo nuo 18 % iki 25 %. Be to, daug dėmesio skirdami sąnaudų kontrolei, per tą patį laikotarpį veiklos sąnaudas sumažinome 45 %, o tai buvo pagrindinis veiksnys, lėmęs, kad šių metų antrąjį ketvirtį pasiekėme pelningumo ribą.”

Kanapių cigaretės iš Hempacco
Kanapių cigaretės

Jorge Olsonas, vienas iš „Hempacco” įkūrėjų ir CMO, pridūrė: „Mūsų augimas pirmąjį pusmetį yra dar įspūdingesnis, kai atsižvelgiame į tuo metu turėtą kapitalą. Dabar, turėdami per Nasdaq IPO gautų lėšų, dirbame gerokai sustiprėję, todėl manome, kad galėsime toliau spartinti pardavimų augimą.”

Pasitelkdama pasaulinio lygio partnerystes, įskaitant su „Hemp Hop”, pradėtą kurti kartu su hiphopo ikona Ricku Rossu ir „Rap Snacks” įkūrėju bei generaliniu direktoriumi Jamesu Lindsay, 50/50 bendrą įmonę su Cheechu ir Chongu, ir mūsų santykius su „HBI-Raw”, pasaulyje pirmaujančia rūkomojo popieriaus bendrove, „Hempacco” turi idealias galimybes sėkmingai įgyvendinti „Disrupting Tobacco™”.

Bendrovės bendradarbiavimas su „HBI-Raw”, pirmą kartą pradėtas 2021 m. ketvirtąjį ketvirtį, buvo pagrindinis pajamų šaltinis pirmąjį šių metų pusmetį.

Susiję straipsniai

Naujienos